- Artur Piaseczny
- Odsłony: 80
Organizator
Punkt Kontaktowy - Lubelska Agencja Wspierania Przedsiębiorczości w LublinieLublin
- Artur Piaseczny
- Odsłony: 185
„Dyrektywa EAA – szkolenia i doradztwo dla przedsiębiorstw” [FERS.01.03-IP.09-0025/24], realizowanym przez Instytut ADN sp. z o.o., sp. k. oraz Stowarzyszenie Młodych Lubuszan.
Zapraszamy przedsiębiorstwa objęte obowiązkiem stosowania ustawy Polski Akt o Dostępności obowiązującej od 28 czerwca 2025 r. oraz te, które planują taką działalność.
W ramach projektu proponujemy szkolenie ogólne (8 godz.), szkolenie specjalistyczne (16 godz.) oraz indywidualne doradztwo poszkoleniowe (8 godz.). Szkolenia i doradztwo obejmują obszar dostępności oraz uniwersalnego projektowania usług i produktów objętych stosowaniem ustawy PAD.
Link do spotkania w dniu 21.10.2025 r., godz. 13:00:
Identyfikator spotkania: 345 599 441 775 1
Kod dostępu: mp2AW3ij
Szczegółowe informacje o projekcie dostępne są na stronie: dyrektywaeaa
Do pobrania:
| Tytuł | Wersja | Opis | Rozmiar | Odsłon | Pobierz |
|---|---|---|---|---|---|
| 1_ Zaproszenie na spotkanie informacyjne Dyrektywa EAA_21.10.2025 | 253.07 kb | 27 | Pobierz | ||
| 2. Dyrektywa EAA - szkolenia i doradztwo dla przedsiębiorstw | 435.88 kb | 25 | Pobierz | ||
| 3. Dyrektywa EAA - znaczenie dla Przedsiębiorstw | 255.03 kb | 31 | Pobierz |
- Artur Piaseczny
- Odsłony: 225
- Artur Piaseczny
- Odsłony: 178
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Lublinie zaprasza na webinarium pt. „Fundusze Europejskie 2021-2027 na rozwój przedsiębiorstw”. Na spotkaniu przedstawimy możliwości pozyskania środków z Funduszy Europejskich.
Rejestracja:
Aby zarejestrować się na spotkanie należy wypełnić formularz rekrutacyjny klikając w WEŹ UDZIAŁ.
Jaki koszt?
Udział w webinarium jest bezpłatny.
Link do webinarium zostanie przesłany na dzień przed spotkaniem. Wystarczy w niego kliknąć, po czym wybrać udział za pomocą przeglądarki – „Zamiast tego dołącz w przeglądarce”, potem należy wpisać swoje imię i nazwisko i kliknąć przycisk „Dołącz”.
Plan webinarium
11:00 – 11:10 Powitanie uczestników i przedstawienie oferty Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich – Pan Robert Kościuk, Kierownik Oddziału Informacji o Funduszach Europejskich, Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich (GPI Lublin), Departament Zarządzania Programami Regionalnymi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie (DZPR UMWL)
11:10 – 11:30 „Nabory realizowane przez Lubelską Agencję Wspierania Przedsiębiorczości (LAWP) w Lublinie w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027” – Pani Olga Śniadecka z Oddziału Komunikacji i Promocji LAWP
11.30 – 12.00 „Park Nowych Kwalifikacji dla MŚP” – Pani Kaja Sawulska-Warpas
z Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego w Lublinie
12:00 – 12:20 „Pożyczki unijne dla przedsiębiorców” – Pani Anna Drewniak z Banku Gospodarstwa Krajowego
12:20 – 12:50 „Rola LGD w rozwijaniu przedsiębiorczości” – Pani Maria Burczaniuk,
Dyrektor biura Lokalnej Grupy Działania „Zapiecek” w Radzyniu Podlaskim
12:50 – 13:10 „Lubelskie MŚP na rynkach zagranicznych” – działania na rzecz przedsiębiorców w ramach projektu „Marketing Gospodarczy Województwa Lubelskiego III” – przedstawiciel Departamentu Gospodarki UMWL
13:10 – 13:30 Innovation Coach – Ekspertka ds. Wydarzeń i Komunikacji Centrum Projektów Badawczych UE
13:30 – 14:00 „Fundusze na rozwój przedsiębiorstw z programów krajowych FENG, FEPW, FENiKS oraz KPO - Pan Robert Kościuk, GPI Lublin, DZPR UMWL w Lublinie
14:00 – 14:30 Podsumowanie spotkania oraz sesja pytań i odpowiedzi.
Organizator
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Lublinie
Lublin
- Artur Piaseczny
- Odsłony: 296
Serdecznie zapraszamy przedstawicieli Instytucji Otoczenia Biznesu (IOB) na specjalistyczne szkolenie stacjonarne! Dzięki wsparciu z Funduszy Europejskich jest wyjątkowa okazja na zdobycie dofinansowania nawet do 500 000 zł. Nabór wniosków do Działania 1.6 Wsparcie regionalnych ekosystemów innowacji trwa od 7 sierpnia do 30 września 2025 r.
- Artur Piaseczny
- Odsłony: 249
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Lublinie zaprasza na webinarium pt. „Fundusze Europejskie 2021-2027 na rozwój przedsiębiorstw”. Na spotkaniu przedstawimy możliwości pozyskania środków z Funduszy Europejskich.
Rejestracja:
Aby zarejestrować się na spotkanie należy wypełnić formularz rekrutacyjny klikając w WEŹ UDZIAŁ.
Jaki koszt?
Udział w webinarium jest bezpłatny.
Link do webinarium zostanie przesłany na dzień przed spotkaniem. Wystarczy w niego kliknąć, po czym wybrać udział za pomocą przeglądarki – „Zamiast tego dołącz w przeglądarce”, potem należy wpisać swoje imię i nazwisko i kliknąć przycisk „Dołącz”.
Plan webinarium 29.08.2025
10:00 – 10:10
Powitanie uczestników i przedstawienie oferty Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich
10:10 – 10:40
Nabory dla przedsiębiorców realizowane przez Lubelską Agencję Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 – przedstawiciel Oddziału Komunikacji i Promocji LAWP
10.40 – 11.00
Dotacje na szkolenia w ramach Działania 9.6 Adaptacyjność pracodawców i pracowników do zmian z programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 – przedstawiciel Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego w Lublinie
11.00 - 11.20
Pożyczki unijne dla przedsiębiorców – przedstawiciel Banku Gospodarstwa Krajowego.
11:20 – 11:40
Rozwijanie działalności gospodarczej z programu Plan Strategiczny dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027 – wsparcie oferowane przez Lokalne Grupy Działania przedstawiciel LGD Zapiecek
11:40 – 12:20
Fundusze na rozwój przedsiębiorstw z programów krajowych FENG, FEPW, FENiKS oraz KPO - przedstawiciel GPI Lublin
12:20 – 12:30
Podsumowanie spotkania oraz sesja pytań i odpowiedzi.
Organizator
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Lublinie
Lublin
- Artur Piaseczny
- Odsłony: 284
Rozwijasz innowacyjny pomysł i potrzebujesz środków na prototyp lub analizę rynku? A może masz produkt w głowie, ale brakuje Ci zespołu, wiedzy albo kontaktów?
Podkarpackie Centrum Innowacji ruszyło z ostatnim naborem do programu „Startuj z Pomysłem – InnoStart Hub Polska”. Na uczestników czeka do 40 000 zł na usługi wspierające rozwój pomysłu oraz realne wsparcie w dopracowaniu i przetestowaniu pomysłu. Czas na zgłoszenia mija 3 września 2025 roku.
– To program dla tych, którzy są pomiędzy fazą idei a MVP. Można mieć tylko pomysł – nie trzeba zakładać firmy ani mieć zespołu – mówi Justyna Markiewicz, Specjalista ds. naboru. – Oferujemy przede wszystkim dostęp do doświadczonych mentorów, którzy przeprowadzą przez cały proces oraz finansujemy usługi, dzięki którym stworzysz swój prototyp.
Dlaczego warto?
- Przez cały proces, krok po kroku przeprowadzi Cię dedykowany Specjalista ds. Inkubacji.
- Doświadczeni mentorzy (z zakresu biznesu, technologii, marketingu, prawa) wesprą Cię w opracowaniu modelu biznesowego Twojego pomysłu.
- Otrzymasz do 40 000 zł na usługi wspierające rozwój pomysłu.
- Zaprezentujesz swój pomysł przed potencjalnymi inwestorami podczas Demo Day
- Jeśli chcesz, otrzymasz dostęp do infrastruktury niezbędnej do testowania i rozwoju innowacji w Podkarpackim Centrum Innowacji
Przystępując do projektu uczestnicy mogą sfinansować m.in. opracowanie prototypów produktów, wyrobów, usług, technologii lub projektów wzorniczych; usługi eksperckie lub prawne, bazy danych, narzędzia informatyczne i platformy. Otrzymują także dostęp do infrastruktury PCI i możliwość zaprezentowania projektu podczas Demo Day inwestorom i partnerom.
Kto może się zgłosić? Program skierowany jest do osób fizycznych z całej Polski, które chcą rozwijać innowacyjne projekty. Prowadzisz firmę? Pamiętaj, aby Twój pomysł nie był przedmiotem aktualnie lub uprzednio prowadzonej działalności gospodarczej.
Jak się zgłosić?
Nabór wniosków trwa do 3 września 2025 r. Zgłoszenie do projektu obywa się przez wypełnienie wniosku aplikacyjnego. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się ze specjalistami ds. naboru.
Projekt Startuj z Pomysłem - InnoStart Hub Polska! jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027, Priorytet II Środowisko sprzyjające innowacjom, Działanie 2.27 Laboratorium Innowatora.
Rozwiń swoją innowację przy wparciu mentorów w programie Startuj z Pomysłem – InnoStart Hub Polska. To ostatnia szansa na dołączenie do programu.
Aplikuj na innostarthub.org.
- Artur Piaseczny
- Odsłony: 390
OGŁOSZENIE
Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu Sp. z o.o. ogłasza przetarg ofertowy (pisemny) na wynajem lokalu użytkowego położonego w Zamościu w obrębie Rynku Wielkiego przy ulicy Staszica 25, Żeromskiego 24 o łącznej powierzchni użytkowej 1027,63 m2 (działka nr 37/2), z przeznaczeniem na działalność kulturalną, gastronomiczną i hotelową.
I.
- Przedmiotem przetargu jest kompleks kamienic zlokalizowanych w Zamościu przy ul. Staszica 25, Żeromskiego 24 o łącznej powierzchni użytkowej 1027,63 m2 (działka nr 37/2) przeznaczony do wynajmu na czas nieoznaczony (lub oznaczony na wniosek Najemcy) z przeznaczeniem na prowadzenie działalności gastronomicznej, hotelowej i kulturalnej (wymóg prowadzenia przynajmniej jednej z wymienionych działalności).
- Kamienice wymienione w ust. 1 są przystosowane do prowadzenia ww. działalności, wyposażone w instalacje: wodną, kanalizacyjną, elektryczną, centralnego ogrzewania, mechanicznej wentylacji, telefoniczną, telewizyjną, windę osobową.
- W roku 2007 kamienice zostały przekazane do użytkowania w związku
z zakończeniem ich kapitalnego remontu wykonywanego w ramach projektu: „Rewitalizacja zabytkowego Starego Miasta w Zamościu – I etap” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu ROZWOJU Regionalnego oraz
z budżetu państwa w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. W latach 2007-2009 oraz 2015-2025 w lokalu prowadzona była działalność zgodnie z przeznaczeniem obiektu. Stan techniczny
i przydatność do wykorzystania istniejących urządzeń podlega ocenie oferenta i winna być uwzględniona w składanej ofercie. Składający ofertę po wcześniejszym uzgodnieniu z ZGL w Zamościu Sp. z o.o., ma możliwość zapoznania się z rodzajem
i stanem wyposażenia. - Wywoławczą stawkę czynszu ustala się w wysokości 24,00 zł/m2 m-c netto.
Zgodnie z regulaminem przetargu minimalne postąpienie wynosi 1 zł. Do stawki czynszu zostanie doliczony obowiązujący podatek VAT.
- Ocenie podlegać będzie zaoferowana stawka czynszu najmu, planowany sposób wykorzystania (zgodnie z Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego) oraz program działalności kulturalnej.
- Kamienice przy ul. Staszica 25 i ul. Żeromskiego 24 są wpisane do rejestru zabytków i podlegają ścisłej ochronie konserwatorskiej.
II
Zainteresowani udziałem w przetargu winni:
- Złożyć pisemną ofertę, która powinna zawierać:
-imię, nazwisko i adres bądź nazwę i siedzibę osoby prawnej,
-koncepcję zagospodarowania nieruchomości wraz z krótką charakterystyką,
-opis programu działalności kulturalnej,
-przewidywaną liczbę utworzonych miejsc pracy, oraz przewidywaną liczbę osób korzystających z usług branży hotelowej i kulturalnej,
-oferowaną stawkę czynszu za 1 m2 powierzchni użytkowej za 1 miesiąc
-oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami i przedmiotem przetargu oraz treścią umowy najmu, załącznikiem konserwatorskim i przyjęciem ich bez zastrzeżeń.
- Załączyć dowód wpłaty wadium.
III.
- Termin złożenia ofert: do 28.08.2025 r. do godziny 12.00.
- Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie zaadresowanej i opisanej jak poniżej:
Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu Sp. z o.o. przy ul. Peowiaków 8, 22-400 Zamość.
Oferta na wynajem lokalu użytkowego położonego w Zamościu w obrębie Rynku Wielkiego
przy ul. Staszica 25, Żeromskiego 24
„Nie otwierać przed dniem 28.08.2025 r. godz. 13.30”
oraz z nazwą i adresem oferenta.
- Oferty należy składać w siedzibie ZGL w Zamościu Sp. z o.o. ul. Peowiaków 8,
w sekretariacie. - Wadium w wysokości 90 000 zł należy wpłacić na konto ZGL w Zamościu Sp. z o.o. w PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 5356 0000 1602 0176 9785 w terminie do dnia 26.08.2025 r.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.08.2025 r. o godzinie 13.30 w siedzibie Zakładu Gospodarki Lokalowej w Zamościu Sp. z o.o.
- W ciągu 14 dni od daty przetargu nastąpi wybór Najemcy oraz podpisanie umowy najmu. Z chwilą podpisania umowy wadium przechodzi na kaucję zabezpieczającą.
- Odmowa podpisania umowy skutkuje przepadkiem wadium.
IV
- Szczegółowe informacje o przedmiocie najmu można uzyskać w Zakładzie Gospodarki Lokalowej w Zamościu Sp. z o.o. ul. Peowiaków 8 22-400 Zamość, tel. 084 638-52-56, 639-30-18 wew. 32, e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub na stronie internetowej www.zgl-zamosc.pl, wzór umowy najmu, załącznik konserwatorski oraz wzory stosownych oświadczeń.
- W sezonie letnim Najemca może dodatkowo wynająć część płyty Rynku Wielkiego przylegającą bezpośrednio do kamienicy Staszica 25 celem zorganizowania ogródka kawiarnianego na podstawie odrębnej umowy.
- Zastrzega się prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.
- Artur Piaseczny
- Odsłony: 320
OGŁOSZENIE
Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu sp. z o.o. ogłasza przetarg ofertowy (pisemny) na wynajem lokalu użytkowego położonego w Zamościu przy ul. Rynek Wielki 1, Rynek Wielki 3 i Kolegiacka 14 z przeznaczeniem na działalność hotelową, gastronomiczną,kulturalną.
I.
- Przedmiotem przetargu jest kompleks kamienic zlokalizowanych przy ul. Rynek Wielki 1, Rynek Wielki 3 i Kolegiacka 14 w Zamościu o łącznej powierzchni użytkowej 1 289,29 m2 (działka nr 39) z wyłączeniem piwnicy, parteru i III piętra (poddasza) kamienicy przy ul. Rynek Wielki 3 oraz II piętra i części piwnicy kamienicy przy ul. Kolegiackiej 14.
Stanowią one część południową Bloku XX znajdującego się bezpośrednio przy pierzei Rynku Wielkiego Starego Miasta w Zamościu. Front kamienic wychodzi na Rynek Wielki, bok południowy biegnie wzdłuż ulicy Staszica, a tył zamyka ulica Kolegiacka. Obie kamienice stanowią również pierzeje wewnętrznego dziedzińca Bloku XX. Obiekt znajduje się w ścisłej strefie ochrony konserwatorskiej.
2. Kamienice przeznaczone są do wynajmu na czas nieokreślony jednak nie krótszy niż 7 lat, liczone od dnia rozpoczęcia działalności w lokalu.
3. Przeznaczenie: prowadzenie działalności hotelowej, gastronomicznej, kulturalnej (wymóg prowadzenia przynajmniej jednej z wymienionych działalności), zgodnie z Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego.
4. Do połowy 2020 r użytkownikiem kamienic było Miasto Zamość, obiekt był wykorzystywany na pomieszczenia biurowe dla potrzeb Wydziałów Urzędu Miejskiego. Obecnie obiekt nie jest użytkowany.
Kamienice wymagają przystosowania i adaptacji do nowych funkcji. Przystosowanie kamienic do nowej funkcji odbywać się będzie wyłącznie na koszt Najemcy, po uzyskaniu wszelkich wymaganych prawem zgód, w tym zgody Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, Delegatura w Zamościu.
Stan techniczny kamienicy (w tym istniejących instalacji ) oraz przydatność zastałych pomieszczeń i urządzeń podlega ocenie oferenta, również pod kątem możliwości wykorzystania w planowanej do prowadzenia działalności. Ocena ta winna być uwzględniona w składanej ofercie.
5. Kamienice wyposażone są w instalacje: wodną, kanalizacyjną, elektryczną, centralnego ogrzewania, telefoniczną, wentylacji grawitacyjnej.
6. Kamienice posiadają trzy klatki schodowe. Jedną do własnej dyspozycji i dwie, które będą współużytkowane z innymi najemcami.
7. Składający ofertę, po wcześniejszym uzgodnieniu z ZGL w Zamościu Sp. z o.o., ma możliwość zapoznania się ze stanem nieruchomości, rodzajem i stanem wyposażenia kamienicy.
- Wywoławczą stawkę czynszu ustala się w wysokości 4 zł m²/m-c netto.
Zgodnie z regulaminem przetargu minimalne postąpienie wynosi 1 zł.
Do stawki czynszu zostanie doliczony obowiązujący podatek VAT.
- W przypadku rozstrzygnięcia przetargu dopuszcza się możliwość ubiegania się najemcy o zwolnienie z opłaty czynszowej z wyłączeniem opłat za dostarczane media do lokalu, na okres do 12 m-cy od dnia podpisania umowy najmu i przejęcia lokalu protokołem zdawczo-odbiorczym.
- Ocenie podlegać będzie zaoferowana stawka czynszu najmu, koncepcja zagospodarowania nieruchomości oraz zadeklarowany okres remontu i adaptacji nieruchomości do czasu rozpoczęcia działalności wg następujących kryteriów:
– zaoferowana stawka czynszu najmu do 60%,
– zadeklarowana ilość osób zatrudnionych na pełny etat do 20%,
– zadeklarowany okres remontu i adaptacji nieruchomości do czasu rozpoczęcia
działalności do 20%.
W przypadku gdy złożone oferty uzyskają taką samą ocenę procentową, zostanie wyznaczony dodatkowy termin dogrywki ustnej w formie licytacji stawki czynszu.
II
Zainteresowani udziałem w przetargu winni:
- Złożyć pisemną ofertę, która powinna zawierać:
– imię, nazwisko i adres bądź nazwę i siedzibę podmiotu,
– koncepcję zagospodarowania nieruchomości wraz z krótką charakterystyką i określeniem okresu remontu i adaptacji nieruchomości do czasu rozpoczęcia działalności ,
– oferowaną stawkę czynszu za 1m2 powierzchni użytkowej za 1 miesiąc,
– oświadczenie na zasadzie deklaracji o planowanej ilości osób zatrudnionych na pełny etat,
– świadczenie o zapoznaniu się z warunkami i przedmiotem przetargu, treścią umowy najmu i załącznika konserwatorskiego oraz przyjęciem ich bez zastrzeżeń (zamieszczone na stronie www.zgl-zamosc.pl )
- Załączyć dowód wpłaty wadium.
III.
- Termin złożenia ofert: do 28.08.2025 r. do godziny 12.00.
- Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie zaadresowanej i opisanej jak poniżej: Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu Sp. z o.o. przy ul. Peowiaków 8, 22-400 Zamość.
Oferta na wynajem lokalu użytkowego położonego w Zamościu w obrębie Rynku Wielkiego przy ulicy Rynek Wielki 1, Rynek Wielki 3 i Kolegiacka 14 ,,Nie otwierać przed dniem 28.08.2025 r. godz. 13.00” oraz z nazwą i adresem oferenta.
- Oferty należy składać w siedzibie ZGL w Zamościu z o.o., w sekretariacie.
Ofertę można również złożyć za pośrednictwem Poczty Polskiej / firmy kurierskiej, przy czym przy badaniu terminu złożenia oferty liczy się data doręczenia przesyłki do siedziby Spółki przy ul. Peowiaków 8, 22-400 Zamość. - Wadium w wysokości 20 000 zł należy wpłacić na konto ZGL w Zamościu Sp. z o.o. w PKO BP S.A. nr 74 1020 5356 0000 1602 0176 9785 w terminie do dnia 26.08.2025 r.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28 .08.2025 r. o godzinie 13.00 w siedzibie Zakładu Gospodarki Lokalowej w Zamościu Sp. z o.o.
- W ciągu 21 dni od daty przetargu nastąpi wybór Najemcy oraz podpisanie umowy najmu. Okres ten może zostać wydłużony w przypadku wyznaczenia dodatkowego terminu dogrywki ustnej w formie licytacji. Z chwilą podpisania umowy wadium przechodzi na kaucję zabezpieczającą.
- Odmowa podpisania umowy skutkuje przepadkiem wadium.
IV.
- Szczegółowe informacje o przedmiocie najmu można uzyskać w Zakładzie Gospodarki Lokalowej w Zamościu Sp. z o.o. ul. Peowiaków 8, 22-400 Zamość, tel. 084 638-52-56, 639-30-18 wew. 32, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub na stronie internetowej www.zgl-zamosc.pl, gdzie zamieszczone są: wzór umowy najmu i załącznika konserwatorskiego oraz wzory stosownych oświadczeń.
- Zastrzega się brak możliwości wynajmu płyty Rynku Wielkiego przylegającej bezpośrednio do kamienic, celem zorganizowania ogródka kawiarnianego.
- Zastrzega się prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.
- Artur Piaseczny
- Odsłony: 390
O G Ł O S Z E N I E
Prezydent Miasta Zamość ogłasza I ustny nieograniczony przetarg /licytację/ na łączną sprzedaż zabudowanych nieruchomości stanowiących własność Miasta Zamościa, położonych w Zamościu przy ul. Krasnobrodzkiej.
- Do sprzedaży przeznaczone są nieruchomości oznaczone numerami: 104/2, o pow. 366 m2, 104/3, o pow. 478 m2, 105/2, o pow. 592 m2, 105/3, o pow. 170 m2 i 106, o pow. 1033 m2, w ark. mapy ew. 52, położone w Zamościu przy ul. Krasnobrodzkiej.
- VI Wydział Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Zamościu prowadzi:
- dla działek nr 104/2 i 104/3 księgę wieczystą nr ZA1Z/00054659/3,
- dla działek nr 105/2 i 105/3 księgę wieczystą nr ZA1Z/00083958/1,
- dla działki nr 106 księgę wieczystą nr ZA1Z/00065691/9.
- Nieruchomości zabudowane są:
- dwoma murowanymi, trzykondygnacyjnymi budynkami mieszkalnymi, o powierzchni zabudowy 236 m2 (pow. przyjęta z kartoteki budynków),
- murowanym, jednokondygnacyjnym budynkiem przemysłowym (łącznik), o powierzchni zabudowy 28 m2 (pow. przyjęta z kartoteki budynków),
- murowanym, dwukondygnacyjnym budynkiem przemysłowym po dawnej piekarni, o powierzchni zabudowy 220 m2 (pow. przyjęta z kartoteki budynków).
Łączna powierzchnia użytkowa tych obiektów, określona w operacie szacunkowym, wynosi 765,94 m2. Budynki te stanowią jeden kompleks.
Piąty budynek ujawniony w kartotece budynków jako jednokondygnacyjny budynek przemysłowy, o pow. zabudowy 19 m2, został rozebrany.
- Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego miasta Zamościa działki nr 104/2, 104/3 i 105/2 zlokalizowane są w terenach zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej (100%), działka nr 105/3 w terenach dróg wewnętrznych (55%) i zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej (45%), a działka nr 106 w terenach zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej (90%) i terenach dróg wewnętrznych (10%).
- W dziale III księgi wieczystej ZA1Z/00065691/9 wpisane jest ostrzeżenie o wszczęciu postępowania egzekucyjnego z nieruchomości przez Komornika Sądowego przy Sądzie Rejonowym w Zamościu Andrzeja Szcząchora, w sprawie o sygn. akt KM 1172/13.
W dziale IV ksiąg wieczystych: ZA1Z/00054659/3, ZA1Z/00083958/1 i ZA1Z/00065691/9 wpisana jest hipoteka umowna łączna, na rzecz Idea Bank S.A w Warszawie, w kwocie 441660,83 zł (słownie: czterysta czterdzieści jeden tysięcy sześćset sześćdziesiąt zł i 83/100) - kapitał kredytu, odsetki obliczane według zmiennej stopy procentowej, wynoszące na dzień zawarcia umowy kredytu 11,40 % oraz odsetki karne za zwłokę w wysokości czterokrotności oprocentowania kredytu lombardowego, przyznane koszty postępowania oraz inne roszczenia o świadczenia uboczne od kredytu (roszczenia o odszkodowanie za zwłokę, koszty monitów, wezwań do zapłaty i zawiadomień, koszty zaświadczeń, prowizji i opłat, koszty wycen nieruchomości i audytów prawnych nieruchomości, koszty ubezpieczenia nieruchomości, gdyby obowiązek ten obciążał Bank), umowa kredytu nr DK/KR-NS/4449394/13 z dnia 5 marca 2013 r.
- Zgodnie z pismem z 12 czerwca 2025 r., znak: DKN/6477/AM00000008351849/KJ/2025, Banku Pekao S.A. aktualna wysokość zadłużenia, na dzień 17 czerwca 2025 r., wynosi:
- z tytułu umowy kredytu nr DK/KR-NS/4449394/13 z dnia 5 marca 2013 r. - 675 374,61 zł,
- z tytułu umowy kredytu nr BG/P-O/4453955/13 z dnia 25 marca 2013 r. - 25 106,67 zł.
Zobowiązania te zostaną uregulowane przez Miasto Zamość ze środków uzyskanych ze sprzedaży przedmiotowych nieruchomości, przed dniem zawarcia aktu notarialnego umo-wy sprzedaży.
- Oględzin nieruchomości można dokonać po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu.
- Cena wywoławcza nieruchomości wynosi 1 265 000 zł /VAT zwolniony/.
- Wadium, w wysokości 10% ceny wywoławczej, należy wpłacić na konto Miasta Zamość w Banku PKO BP O/Zamość nr 74 1020 5356 0000 1102 0007 7768, w terminie do 5 września 2025 r. Wpłaty należy dokonać odpowiednio wcześniej, aby w tym dniu było ono zaksięgowane na rachunku bankowym Miasta, pod rygorem odmowy udziału w przetargu.
- Przed przystąpieniem do przetargu konieczne jest okazanie komisji przetargowej dowodu tożsamości przez uczestnika przetargu, a w przypadku:
- podmiotów innych niż osoby fizyczne przedłożenie aktualnego dokumentu, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania tego podmiotu, a gdy działa on przez pełnomocnika, pełnomocnictwa w formie aktu notarialnego,
- małżonków do dokonywania czynności przetargowych konieczna jest obecność obojga z nich lub jednego, wraz z pisemną zgodą drugiego małżonka na uczestnictwo w przetargu w celu odpłatnego nabycia nieruchomości (nie dotyczy małżonków nabywających nieruchomość do majątku osobistego). Stosowna zgoda dotyczy również osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą.
- pełnomocników osób fizycznych, poza sytuacjami wskazanymi powyżej, przedłożenie pełnomocnictwa w formie aktu notarialnego.
- Przetarg odbędzie się w Urzędzie Miasta Zamość - Ratusz, sala Consulatus, w dniu 9 września 2025 r., o godz. 1000.
- Cena nieruchomości, którą będzie zobowiązany zapłacić ich nabywca, zostanie ustalona w wysokości ceny uzyskanej w wyniku przetargu i wymagalna będzie w terminie do dnia 23 września 2025 r.
- Wadium wpłacone przez osobę, która wygra przetarg zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia nieruchomości. Pozostałym osobom wadia zostaną zwrócone w terminie 3 dni od dnia zamknięcia, odwołania, unieważnienia lub zakończenia przetargu wynikiem negatywnym.
- Zawarcie umowy sprzedaży nieruchomości nastąpi w formie aktu notarialnego, w terminie 14 dni od dnia otrzymania z banku zaświadczenia o spłacie całkowitego zadłużenia, będącego podstawą do wykreślenia z ksiąg wieczystych hipoteki umownej łącznej.
- Uchylenie się osoby, która wygra przetarg, od zawarcia aktu notarialnego w terminie wskazanym w punkcie 14 spowoduje odstąpienie organizatora przetargu od zawarcia umowy, z jednoczesnym przepadkiem wpłaconego wadium.
- Koszty umowy przeniesienia prawa własności nieruchomości ponosi nabywca.
- Dodatkowe informacje uzyskać można w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Zamość, ul. Kołłątaja 1, pok. 13, tel. 84 677-23-87, przed otwarciem przetargu.
- Ogłoszenie wywieszono na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Zamość oraz opublikowano w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.umzamosc.bip.lubelskie.pl, a także zamieszczone zostanie w prasie o zasięgu ogólnokrajowym („Gazeta Wyborcza”) i w prasie o zasięgu obejmującym co najmniej powiat („Tygodnik Zamojski”).
- Zastrzega się możliwość odwołania przetargu z przyczyn uzasadnionych.
https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=91&action=details&document_id=2180906
